Getting to know Yves Rocher from France



Fått hem paket from Yves Rocher så här skriver de:
Yves Rocher är det enda varumärket inom skönhetsvård som kontrollerar varje steg, från skörd och produktion till försäljning. Eller från planta till hud. Det är därför som vi kan erbjuda prisvärda produkter, med de absolut främsta egenskaperna.

Concealer pensel - 89 Kr
CLÈA - Eau de toilette - 245 Kr
Tendre Jasmin - Eau de parfum (30ml) - 233 Kr

3st Premier
Brillance Shine Shampoo
Centella Body
Mascara

Recenserar lite senare om varje sak för sig, fast det måste så klart gå ett tag.
Men jag kan säga att jag redan nu ÄLSKAR Mascaran.

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS

Åh, Yves Rocher har härliga produkter! :)



Jag har jobbat som showartist för Wallmans och annat kul:)

Därför skrev jag showgirl, sång, dans och show helt enkelt!



Kram:)

2011-03-14 @ 14:58:17
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0