Look at Daisy

Äntligen är jag hemma igen, jag har haft så otroligt kul och träffat nya och underbara människor!
Malmö är en sådan härlig stad.


Ny tidning!
Efter att ha öppnat dörren ser jag DAISY beauty framför mig, ni kan gissa om jag blev överlycklig. Hela uppbygget i tidningen är snyggare än vad jag väntade mig, så snart ska jag snöa mig in och läsa.


Vad är DAISY beauty?

En skönhetsmagasin på nätet där kan du läsa om hudvård, hårprodukter, nageltips, doftnyheter, spa och makeup.
Daisy beauty har nyligen kommit ut med en ny tidning som jag kan lova er håller kraven



Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: jodå, det är helt ok med mig, galet stressigt bara!



Vad roligt!! Vi har lite småfix och lite hyllor som ska upp, innan vi öppnar. Då får du jättegärna komma och hälsa på! :)

2011-03-29 @ 20:40:46
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Linda W -L2K-

Åh, blev lite nyfiken. Speciellt av rubriken "ät som en karl..."



Sv: ska helt klart tvinga folk att handla med sig nagellack när dom är ute och reser! Jättebra tips! Ska även kika lite på dina länktips.



Hehe... Själv kör jag inte bil, har inget körkort. Men maken har fotografiskt minne när det gäller kartor så han hittar ganska bra. :o)

2011-03-30 @ 10:37:25
URL: http://l2kw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0